BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 31, 2011

:sekejap jer sudah SETAHUN:

aku sudah buat entry nie... hari ini dalam sejarah
dan jugak entry ini 1st birthday uwais mirza
tapi dalam dua-dua entry nie aku tak update pon 
tentang perkembangan uwais mirza...

maka entry nie aku buat khas
untuk cite tentang perkembangan anak bujang aku tue

- sekarang nie pantang dengar lagu jek..duk menari-menari
terangguk-angguk..tak kira lah lagu ape pon...


-sudah pandai tadah tangan nak baca doa sebelum makan

- sudah pandai bersalaman dengan orang

- sudah bertatih-tatih nak berjalan sendiri

- sudah punya 8 batang gigi...banyak woo 
tue yang sedap jek duk gigit jari mama n papa


- kalau aku cakap "mirz apandai"..terus die tepuk tangan tau

- asyik lah duk sebut papa..papa..nampak jek incik b balik terus die 
panggil papa..auwww so sweet okay...sudah pandai panggil papa
maka mama di tinggalkan..huhuuhh

- dah pandai mengajuk cakap kite...
aku cakap tak nak..die pon cakap tak nak
aku cakap bird..die pon cakap bird..
bile nampak bus die sebut bus
bile nampak bapak aku die panggil "abah" sebab duk dgr kami
panggil abah....kadang-kadang jer die panggil tok wan....

suka benor minum air masak tau

- sudah pandai sikit-sikit pegang botol sendiri 

- sudah kenal benda contoh kalau aku cakap
"mirza mana bola mirza"...die akan pergi amik bola tue
"atau mirza mana buku mirza" ....dia akan pergi cepat2 amik buku...
- kalau nak minum air masak..mirza akan ambik sendiri botol tue
pastue die akan cuba sedaya upaya nak buka penutup botol tue
kadang-kadang boleh buka sendiri..kalau tak aku yang tolong bukak kan
sudah bukak die angkat dan masukkan sendiri dalam mulut nak minum

2 comments:

nanonano said...

bile l amika bley jumpe geng yg same2 membesar neh :)

sharEna said...

hehe..lebih kurang dgn progress naurah jugak. da beso anak2 kite semua kan?? =)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...