BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 2, 2011

:kene samun:

hari-hari aku baca paper tengok berita
ade jeeee kisah orang kene samun depan rumah
sungguh kejam penyamun-penyamun tue kan

sungguh ini semua buat aku takut....
sudahle aku sorang-sorang dekat rumah
balik amik mirza pulang ke rumah aku
terkial-kial lah aku nak buka pagar...masukkan kete
tutup pagar....bawa masuk brg2 dlm rumah...dan bla...bla..bla..
manalah tahu kan ada si penyamun di situ yang duk tengok aku
uihh mintak simpang lah malaikat empat puluh empat sangat2

tambah-tambah area rumah aku tue pulak 
jenis orang yang duduk dalam rumah
so petang-petang memang susah aku nak bertegur sapa 
even dengan jiran terdekat pon susah aku nak nampak bayang diorang

asal aku amik mirza..dan mahu pulang ke rumah...
mesti mak pesan..elok-elok..hati-hati..jangan leka
cepat-cepat buka pagar masuk rumah kunci pagar

yeee aku tahu mak aku risau...
aku lagilah risau kan...dengan anak lagi
hurm dan ada yang bertanya suami mana???
suami aku keje la,balik keje tak menentu 
kadang-kadang awal kadang-kadang lewat
harap-harap dijauhkanlah benda-benda tak elok tue...


4 comments:

nanonano said...

mintak slamat, insyaAllah dijauhkan dr prkara2 yg buruk tu.
lepas ni kene cari elektrik gate ar, hahahha xtakot sgt mun :p
trus je msukx yah trn2 dah :p

sharEna said...

kat taman ixora sejak bbrp mggu lepas ade kes samun. masih hot lagi. rasa takot jugak mlm2 tue. huhuh..

ade 1 mlm dpt sms dr kawan habi ckp info polis akn ada perompak nk masok taman kami. takot giler jadinye. pintu bilik pon kami kunci sdgkn sblm nie x pernah pon. takot punye pasal huhuh

mun said...

nanonano:hurm...mun pikir cmtue gak tp kan ader gak kes pagar elektrik diorg leh selit masuk...

mun said...

sharena:owh yeke..mun tkt jugak sbb enstek pon selalu jek ader rumah kene masok...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...