BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, March 14, 2011

:eh nape dahi mirza tue??:

hye selamat pagi semua
korang ada baca tak pasal tsunami jepun tue
kesian kan....macam-macam malapetaka sekarang nie
harap-harap warga jepun sabar menghadapi dugaan hidup ini

kalau jepun menghadapi tsunami
aku pulak menghadapi tsunami mirza..hehehe
mirza sekarang nie amat-amatlah LASAK
hah nampak tak aku capslock kan perkataan lasak tue 
maksudnya memang sangatlah lasak ok

sudahlah lasak....
pastue sudah pandai kamok-kamok tau
kalau tak dapat ape die nak...
hah ko..dier menjerit satu taman tue leh dgr
suara mirza yang nyaring tue

dan akibat kelasakan die.
nah dahi sudah bertanda.....
hahaha aku padankan muka jek

pandangan dari atas
pandangan dari sisi

korang nak tahu tak kenapa dengan dahi mirza tue??
tue sebab asik tak reti duk diam
last-last tersungkur dahi kene tikar..

sudah kene menangis lah sekejap
lepas 5 minit die buatlah lagi...
memang tak serik

10 comments:

nanonano said...

xpe mirza,
hero kan,
kene ar ade calar balar,
klu x, xmacho ahh,
hehehe

NURUL JAMIAN said...

mirza nangis tak? dia kan kuat

afni+hafiz=dani said...

huwaa afni pun da pengsan dengan kelasakan dani yang sampai tahap x menahan tu~~

mun said...

nanonano:hurm tuelah na...semua org duk kt mcm tue...

mun said...

nurul:nangis tp skejap jelah

mun said...

afni:hahaha..itu lah belum dpt kaki lagi..huhuuhh

antalya said...

owhh ingatkan mun yg cakar dahi dia hehe

sharEna said...

bdk tgh nk explore dunia mun..layankan jelah..hihih =p

mun said...

antalya:huih yun agak-agak lah ko aku nak cakar anak sendiri..hahahah

mun said...

sharena:haah..layankan memang lah layan..tp takot jugak tau..mirza nie terlampau berani

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...