BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 23, 2011

:aku nampak HANTU pukul 3.30 pagi tadi:

haa..tengok tajuk pon dah seram kan
apetah lagi aku yang melaluinya
citenya macam nie

pagi tadi tetiba aku terjaga pukul 3 lebih
tersedar tengok incik b takde dalam bilik
keluar dari bilik tengok elok jek die lena depan tv

peastu aku tengok mesin basuh tak tutup lagi
aku pon nak pegi tutup lah, cabut segala hos dan wayar
tup-tup aku tengok dalam mesin basuh tue
rupa-rupanya baju tak bersidai lagiiii......

aku pon amik bakul..letak baju dalam bakul
keluar lah ke porch kete nak pegi sidai baju
hurm masa aku keluar tue memang aku takde pikir papepon

udara sejuk dan keadaan amatlah sunyi
ekceli kawasan rumah aku tue memang selalu sunyi pon
  tanpa berlengah..aku sidailah baju-baju macam biasa

pastue aku TER...pandang satu lembaga putih...
jauh atas tasik buatan manusia di depan rumah aku tue
dalam samar-samar tue aku nampak benda tue......
berbaju putih....berrambut panjang menguraiiiii....
dan aku tak nampak depan die..sebab die membelakangi aku

huh memang seram bulu roma aku masa tue
aku pon ape lagi..terus masuk dalam rumah panggil incik b
sebenarnya aku tak bagitahu pon yang aku namapak benda tue...
aku just suruh dier keluar tolong aku sidai baju sambil temankan aku

sambil sidai baju sambil aku duk baca ayat kursi
selesai jek sidai baju cepat-cepat aku masuk dalam rumah...
pastue aku masuk dalam bilik aku jenguk ke tingkap nak tengok benda tue
sekali aku jenguk hah memang sah dier ader lagi kat situ

ok bersambung di lain entry..,,penat arr menaip nak rest jap

9 comments:

Luv like this.... said...

btok ke ni mun...ke acah2 je ni??huhu..seram

azlina said...

tak sabar hendak menunggu cite seterusnya....

sharEna said...

hantuuuu...

heee...takot...klu kite da x sidai baju dah..esok2 jelah buat..heheh..

lama hantu tu ada kt situ ek?

mamaelly said...

hihih berani..elly bangun kul 4.30 pagi panaskan bubur isya pun slalu jeling2 tingkap dapur yg sentiasa terbukak tu...hihi tapi tak leh nak tutup dari dalam sbb ada jaring...hihihi

Ana Mama Aryan said...

wah..mcm gempak je...

betul k ni...

jgn ending cete mimpi sudah ^_O

NURUL JAMIAN said...

wah mun kalau nurul tggu esok pagi je lah sidai kain. takut lah mun

NURUL JAMIAN said...

wah mun kalau nurul tggu esok pagi je lah sidai kain. takut lah mun

Dayu said...

mun
ni betul2 ke ni??wah sgt berani mun nak jengah2 lg
kalau kita
dr selubung bawah selimut je

afni+hafiz=dani said...

haha..mun ni slalu mcm ni..asik to be cont. x saba nk dgr cite ni

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...