BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, March 17, 2011

:akibat tido tak lena:

gud morning uolls...
selalunya pagi-pagi kalau nak hantar mirza ke rumah mak
aku akan kejutkan mirza dan mirza akan bangun

 hah tengok...selalunya mirza akan macam nie

tapi kan pagi tadi...aku kejut arr mirza mcm biasa
die mengeliat-mengeliat...pastu die tido semula

aku malas nak tunggu dier bangun so aku angkat jelah
ingatkan bile aku angkat mirza akan bangun


tapi rupanya2 dier p bantai tido tauuu
siap terlentok-lentok lagi tuuu
sampailah ke rumah mak aku

hurm mengantuk sangat kot...
sbb kul 3 lebih pagi tadi die terjaga
bagi susu takmo
bagi air masak takmo
pampers ok tak penuh pon
maybe perut tak sedap kot tue yang tido pon tak lena
nasib ada gripe water so lepas bagi mirza terus lena  sampai pagi

10 comments:

NURUL JAMIAN said...

mengantuk sgt tu mirza sampai terlentuk2 malam td dia tido lambat ke mun

nanonano said...

alahai ape la yg manganggu perot ank bujang ni??

Ana Mama Aryan said...

alaa..sian nyer mirza..

kadang2 xsanggup nk angkat dia waktu dia tgh tido kn..sian rase nyer tgk..

ana pun kt umah de standby gripe water..senang klu dia kembung perut k..

nurul aziyana said...

mun, baby 4 bulan ke atas blh minum x gripe water ni

mun said...

nurul:lambat tue tak jugak nurul..cuma perut dier jek tak selesa....

mun said...

nanonano:haah mun pon tak pastilah na...

mun said...

ana:tuelah..tp kalau tak angkat jugak..takleh p keje lah jawabnya

mun said...

yana:boleh jek yana..mun start bg pada mirza ms dier newborn lagi tau

Dayu said...

cha ngan mirza janji eh
nak jaga kul 3 malam tadi
cha pun sapu2 minyak baru dia diam
pastu tak mau tido
biarkan je dia
last2 tgk dia tertido dah
sama la
pagi td dok menguap je

sharEna said...

terlebih mengantuk mirza hari nie..hehehe..

cute =)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...