BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, December 14, 2010

:tido tak penah cukup:

 wahhh ini budak haaa makin hari makin kuat bermain......
dah beberapa hari kami suami isteri tido lambat jeeee....
duk melayan si kecik nie.....taknak tido tido...
 
nak kata awal lagi tak mengantuk, taklah jugak...
semalam pukul 12 tengah malam tak tido-tido lagi
padehal mata tue sikit lagi jee dah nak tertutup...
tapi digagahkan buka seluas-luas yang boleh gara-gara nak main
 
kita duk tepuk dia ..dia duk kalih kanan..kalih kiri...
pastue duk sondol-sondol kite.....
pastue dah puas menyondol tetiba bangun duduk 
dengan mata separuh tertutup pastue duk tersengih jee

wahhhhh sungguh sungguh mencabar kesabaran saya....
saya nie bukanlah penyabar orangnya....
tapi memandangkan ANAK sendiri.....
nak tak nak kenalah sabar jugak..

 
hurm...nie picca pagi tadi....
saya dah bersiap nak pegi kerja 
si kecik nie tak bangun-bangun lagii
punyalah lena tido...siap terkangkang lagi tue

selalunya..bile kite bangun jeee....
baru nak masuk toilet....
die pon terus jek bangun...
sengih-sengih dari dalam itu playpen
hurmmm mirza mirza.......

*tak sbr nak tunggu waktu lunch..mau tido di surau

7 comments:

fikaryna said...

nak anak kiut cam mirza..huhu..

sharEna said...

uikss..mirza masih pakai sarung kaki & tgn ker?? huhuhuh...

naurah masok umo 7 bln je da cabot..hihih =p

Nrfadlh said...

saya pun mcm tu. bukan jenis sabar sgt tp terpaksa sabar demi anak :)

mun said...

fikaryna:boleh..boleh ryna...tatap gmbar mirza hari2..hahahaa....

mun said...

sharena:haah.....sbb mirza tido tak berselimut...pastu nak elak dier duk garu2 kepala dier....tue yg pk tue...

mun said...

nrfadh:yeee awk....sbr jelah

Mademoiselle Ctiey said...

amboi mirza.. tdo bukan main kangkang lg... dasyat betul.. 180 degree tue.. flexible betul kaki mirza sayang nie.. boleh jadi pemain bola sepak nie.. hehe..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...