BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 1, 2010

:semuanya nak masuk mulut:

assalamualaikum semua...
jawab jangan tak jawab..berdosa nanti...hahahaa
 apedaaaa....ayat macam budak laki nak tackle dak pompuan jee...

hurmmmm ekceli arinie saya dok (tidak) bz.....
maka saya sajikan entry nie untuk uolls semua
dah lama tak tempek gambar terbaru mirza kan....

so tadaaaa....nie die latest...malam tadi punya gambar..
kami suami isteri duk melayan mirza main-main...
pastu papa dier amik benda alah tue letak kt kepala buat sebagai topi
korang tau tak ape mirza nye respon.....???????

dier buat deekkk jee...hahahaaaaa
di biarkan benda alah tue kat atas pala die
die pulak dok merangkak ke sana ke sini...


haaa..kau selagi boleh masuk dalam mulot

suka okeh benda tue kt kepala dier
kalau budak lain confirm dah tarik nak tanggalkannya...

8 comments:

sharEna said...

maybe benda tu ringan, so mirza x bape nk perasan kot...hihihi...kelakar =B

Nini The Cokelat Celup said...

hehhhe..comelnya..

Puan Jiha said...

hehehe mirza mirza...nape baby semua bende nak masuk mulut eh

Mademoiselle Ctiey said...

mirza mirza... seronok betul menghisap brg mainan tue.. sampai tertutup mata dibuatnya.. hehe... siap pakai topi special lg...

mun said...

sharena:hurmmm.maybe kot....

mun said...

nini:thanks awk...

mun said...

jiha:entahlah jiha....kdg2 mun tak phm jugak..semua nak sumbat dlm mulut...

mun said...

ctiey:tue ct tak tengok...air liur duk meleleh ke dagu....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...