BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 17, 2010

:kurus dengan premium beautiful:

hurmmm....boleh ke kurus dengan hanya 
memakai premium bautiful corset nie..
 .mungkin boleh lah kot kan sebab 
kalau uolls semua google testimoni pengguna PB nie
rata-rata akan cakap berat badan diorang turun....
badan dah shape up lah....dan bla..bla

kalau uolls nak tahu siti nurhaliza 
yang cun melecun tue pon pakai PB tau...
die siap ader 5 set lagi tue....banyak weyhhh 5 set...
satu set pon aku tak mampu..apetah lagi 5 set huhuhu........


 so saya malas nak terang banyak-banyak..
sebab saya pon bukan tau sangat pasal ini PB
kalau uolls nak tahu lebih lanjut...
rajin-rajinlah google pasal PB nie kt tenet yee....



2 comments:

Jehan Najib said...

Ala Mun.. kita ni kalau kaya mcm Tok Ti kan.. agaknye bli 30 pasang! ahahahah!! sehari sehelai. tkde la rotate set yg sama je utk bulan tu kan... hygenic la konon...

tu yg sampai skrg tk dpt2 set PB. ngada sgt... Tp btol la... mcm sayang plak nk bayo ribu riban selepuk gitu... huhuhu

*nak PB gak... ada tk org buat GA menang PB? heheeh

sharEna said...

nak tapi tak mampu...huhuh...

bayar installment pernah la dengar jehan. buat GA xde lagi..kui kui

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...