BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, December 3, 2010

:bahana air liur anak:

 
handphone aku rosak dek bahana air liur mirza...
mirza kalau dapat jee..mula la masuk mulot....hisap-hisap...
hisap sedap-sedap sampai meleleh air liur dier ke dagu.......
macam ader perisa jek handphone tue dihisapnya  tau....

dan kini handphone tue duk display "incompletely charge" jek
menyampah aku tengok.....nak je throw away handphone nie
tapi kalau dah buang nanti mak nak pakai hp ape......?????
 
nak tak nak pakai jelah dulu handphone tue......
kalau dah kritikal sangat maka kenelah tukar yang baru
(incik b saya mau iphone boleyyy??)
 
*tuela padahnya duk bagi anak main handphone....

6 comments:

nanonano said...

mmg dah jd mainan kegemaran dak2 baya ni ehh..
remote, enset, kunci kereta..
pelik2 tu la dia ske main..
klu beli mainan..hummm main jap trus buang..
lg xcited dgn nset ibu neh..
tp klu stakat nset na xrisau sgt..sbb nset murah je...hehe tahan lasak plak tu..
80x jatuh pun still ok lg..
cume laki na pesan jgn bg kunci kat dia..
alarm kete tu sensitif sgt dgn air liur kot..
member dia penah kene..
anak dia maen geget2 alarm,hisap..
kene g set smule alarm kene ratus2..
hoho

sharEna said...

Naurah kan x bape gemor sgt main henpon kite. Biasa2 je dia. And klu dia buat main pon, xde nk masok2 mulut. Heheh.

Anak punye pasal, redho jelah Mun. Klu org lain yg buat, mmg nk kene sepak la jwbnye huhuhu

Mademoiselle Ctiey said...

wah.. kalo mirza isap iphone lepas nie abisla.. iphone dahle nampak mcm coklat bar yang nipis n lazat.. hehe..

mun said...

nanonano:ooo..yeke kunci kete takpenah la pulak bg kat mirza..sebab tajam kan..takut luka pulak gusi dier nanti...

mun said...

sharena:haaa betul tue..anak punye pasal..redha jeee

mun said...

ctiey:nasib mama dier tak pakai iphone...kalau pakai pon memang takdenye nak bagi mirza main...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...