BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, December 13, 2010

:11.12.2010 genap 2 tahun:

11.12.2010
 genap 2 tahun kami suami isteri bertunangan...
ewah-ewah dah kawen pon masih lagi nak bertunangan....

so ape kata kita imbas kembali zaman itu.....
sila jangan muntah hijao yeeee

tema hari itu adelah biru...baju dan makeup yang simple
 
bersama orang-orang kuat mak

oramg yang bertanggungjawab mencantikkan saya pada hari itu
 
pembuat hantaran saya yang kreatif

kini beliau adelah my mother in law *wink*

hasil kerja tanga adik dan mak

masih lagi kerja tangan adik dan mak

ni pon sama jugakkkk...hehehe

7 comments:

sharEna said...

macam perantin lahhh...=)

fikaryna said...

eh..kenang jgn x kenang..ryna pun suka lagi tgk gambo2 masa tunang..kenangan kita kan..

NURUL said...

dulu nurul bertunang pun tema color biru

mun said...

sharena:ooh yeke..tengkiu...

mun said...

fikaryna:hehehe..yelah kenangan yang tak mungkin berulang lagi..so tengok jelah gambar2 yang ader...

mun said...

nurul:ooo yeke..nurul..dulu mun gilekan warna biru..sekarang tak lagiii..hehehe

Mademoiselle Ctiey said...

bestnyer bertunang... hehe.. anyway.. mun nampak cantik n malu2....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...