BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, December 22, 2010

:10 sebab kenapa saya mahu kurus semula:

10 sebab utamanya
1. supaya saya rasa sihat....ok.ok...
sihat bermaksud bebas dari penyakit dan tak cepat rasa penatlah

2. supaya saya boleh jadi "mama yang hot...
wehuuu hot tue means even saya dah beranak pon 
badan saya tetap maintain macam anak dara....
*hahaha perasan sekejap*

3. supaya husband saya rasa bangga 
sebab dier ade bini yang pandai jaga badan....
yeke dier bangga????nanti balik rumah saya tanya dier...

4. supaya saya boleh melakukan segala kerja tanpa rasa cepat penat....
kerja rumah bertimbun-timbun plus 
dengan kerja sepah yang di buat oleh mirza...

5.supaya mak mentua saya sudah tak bisik 
dkt telinga saya supaya saya menjaga badan
malu okeh...mak mentua tegur...

6. supaya segala baju yang sebelum kawen 
dan sebelum peknen boleh di pakai semula....
okay..yang nie bukan nak cakap yang saya dah kurus ok..
tapi nie adelah suatu penjimatan berganda sebab nya tak perlu beli baju n seluar baru....

7. supaya adik ipar saya tak pegang peha saya sambil cakap...
" eh kakak dah berisi sikit lah"
oooo...tidak...saya sangat malu time tue...

8. supaya saya tak rasa termengah-mengah bile naik turun tangga..
sungguh sekse bile termengah-mengah nie tau.....

9. supaya husband saya tak bising-bising or tegur saya...
hurm..even dier tak penah tegur pon..
tp manalah tahukan one sweet day nanti dier tegur...
haaa masa tue baru nak terhegeh-hegeh nak kuruskan badan....

10. supaya saya boleh share dengan uolls semua rahsia 
saya menurunkan berat badan selepas beranak
oowhh...rahsianya adelah "berpantang dengan betul"


6 comments:

nanonano said...

amboi
xckup kurus lg ke skrg???

sharEna said...

pantang dgn betul.

lihatlah org yg pantang main2 nih. gemok gedempol sungguh...=S

mun said...

nanonano:owh...sekarang sudah terlebey kurus..hahahaaa...

Dayu said...

mmg tang pantang kn jaga
tp nk buat camne
diriku tak cukup tabah

nak jaga makan.. tak bleh
sebab perut tak reti isi skit2
nak full baru lega
senam? lagi haram..kasut jogging tu buat kumpul habuk je

issskk
bila nak kurus ni

NURUL said...

mun , kamu dah kurus la serius ni nurul ckp kurus ok. amik sikit lemak2 nurul ni. hehe

Mademoiselle Ctiey said...

hot mama n hot wife... wowwwwwwwwwwwwwww... hehehe.. keep up the good work mun... ct pun nk jadi hot mama n hot wife jugakla nanti.. hehehe.. wink wink.. ;)

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...