BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, November 4, 2010

:sungguh kami old skoll:

 tadi duk godek-godek laptop...
kemaskini kan folder-folder yang dah bersepah-sepah...
wah ayat mcm fail fail bersepah atas meja jeek hehehe
alih-alih jumpa satu folder lagu lama-lama....
dah jumpa dah tentulah nak bukak kan..
bile dah buka jumpa ini lagu....
cintaku sampai ke ethiopia

lagu zaman bercinta dulu kala dengan incik b....
sungguh kami old skoll time tue....
lagu lama yang dijadikan lagu cinta kami.....
yelahkan saya kenal incik b tahun 2003
sekarang nie dah 2010..
maknanya sudah 7 tahun kami kenal...
lama gileee....gileee punya lama
bukan bercinta okeh..tapi kenal....

hurmmm kalau time tue saya terus kawen 
mungkin sekarang nie saya sudah beranak dua...MUNGKIN 
dan tak mungkin saya akan berkerjaya seorang jurutera 
seperti sekarang ini....TAK MUNGKIN 

hidup ini ada pro and kontra nya...
kalau saya tak begitu mungkin saya begini..
dan kalau saya tak begini mungkin saya begitu....
betul tak kawan-kawan????


hah..nie lirik lagu cinta kami....
haaaaippp jangan gelak-gelak..
dengar dulu....mana tahu kamu suka...

Kalau kau benar sayang padaku
Dan kalau kau benar cinta
Ucapkanlah janji setiamu

Kalau kau benar sungguh mau
semua milikku untukmu 
jiwa dan ragaku semuanya milikmu

Bukanlah emas permata
(intan berlian?) Juga bukan gemerlap dunia
(bintang-bintang?) Bulan madu aku pun tak minta
Asalkan kita dapat berdua aku pun bahagia
Kemana pun kamu pergi aku ikut kamu
walau ke hujung dunia
Jangankan gunung Fujiyama, puncak Himalaya ku ikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Etiopia ku ikut kamu
Kalau  memang kamu cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. janganlah bimbang dan ragu sayang
Sungguh mati aku cinta kepadamu

Bukanlah emas permata
(intan berlian?) Juga bukan gemerlap dunia
(bintang-bintang?) Bulan madu aku pun tak minta
Asalkan kepada dapat berdua aku pun bahagia
Kemana pun kamu pergi aku ikut kamu
walau ke hujung dunia

Jangankan gunung Fujiyama, puncak Himalaya kuikut kamu
Jangankan ke Kamboja, ke Etopia kuikut kamu
Kalau memang kamu cinta aku, ke kutub utara aku ikut kamu

Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang
Jangan.. jangan.. jangan kau lupa janjimu
Oh Jangan.. jangan.. janganlah kau ragu-ragu sayang
Jangan.. jangan.. janganlah ragukan cintaku
Jangan.. jangan.. jangan kau tinggalkan daku sayang

okeh..sudah dengar baru boleh gelak puas-puas...hahahhaar....

1 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

wah.... jiwang lagu nie.. layannnnn... :p

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...