BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, November 12, 2010

:sentap:

uolls kan rasa ape eik kalau dengar orang cakap cakap macam nie...
 
"alaaa...budak-budak yang ader cert degree nie bukan pandai buat kerja pon..cakap je lebeh..."
aku SENTAP okay bile dengar statement nie...

uolls pulak macam mana???

5 comments:

sharEna said...

org yg ckp tu dengki sbb dia xde degree kot..hihi

abaikan jer mun..huhuh

mun said...

hurm..mgkanlah kot..sbbnye yang ckp tue memang takde degree pon....

murn!e said...

tembak balik ar. mcm saya wat kat husben.ish.derhaka sungguh.hahaha.

dia tecnician.saye engineer. selalu la balik umah ni dok kutuk product eng tak reti wat keje, kutuk equiment eng tak reti wat keje. dia kate, kitrong technician lg terer.arap gaji je tinggi tapi tk reti wat keje. so berbulu ar telinga kan. pastu saye tk sbr..terus sedaskan dia.

" bia ar kitrg engineer tak reti wat keje pun tapi gaji tinggi.bia ar korang lg tere pun. kitrg dah penat susah payah belajar amik degree. korg tak amik degree pun. xtau mcm ne susah. kitrg deserved. cuba try test amik degree plak.pastu br leh bunyik balik"

lps tu, dia takde kutuk eng dah. hahaha

mun said...

murnie:wah...hebatnye awak.....heheheee..

Mademoiselle Ctiey said...

hehe.. itu la taktik yang biasanya digunakan oleh org yang takde keyakinan diri n untuk menaikkan diri sendiri diaorg menggunakan taktik merendahkan-rendahkan org lain.. ignore jek manusia camtue..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...