BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, November 1, 2010

:petua untuk subur dan gebu:

hye..hye..hyepppp...
morning uolls....how's ur wiken...wiken saya baru-baru nie sungguh padat....
camno tak padat...hari sabtu..bershopping sakan di tesco dan jusco seremban 2...
hari ahad pulak ke keramat....pergi makan "nasi minyak"....hehehe kenduri kawan abah dan bile bangun pagi pada hari isnin...saya rasa malasssssss sgt nak pergi kerja....malas tapi tetap jugak ke opis

 - on d way ke keramat-

 - pipi tue yang buat mama geramkan mirza-

-amboi mengebat yee..kaki siap ke atas lagi-

hari nie saya mahu berkongsi petua untuk subur dan gebu dengan uolls semua 
anda mahu gebu.....anda mahu subur..ikut petua ini...

1.amalkan berpantang
2.amalkan makan makanan panas
3.makan jamu serbuk
4.minum air akar kayu
5.elakkan minum ais dan minuman berkarbonat selama setahun
6.minum madu setiap pagi dan malam

ekceli ini adelah petua maizawati (bekas isteri akhil hayy) yang sekarang nie mengandungkan anak ketujuh bersama suami barunya.... waaa anak ketujuh seh....ramai sungguh anak dier.....kalau ramai anak means subur lah eik????hahahaa
papelah yang penting semua  petua yang dier bagi tue saya sudah dan tengah amalkan kecuali...KECUALI......minum air akar kayu....yeksss...saya tak boleh nak minum air akar kayu...baunya masyaallah.....kuat giler...dan rasanya pahitttt gileee kalau setakat jamu serbuk tue boleh telan lagi tapi bab akar kayu nie memang mak surrender okeh....
 

3 comments:

nanonano said...

haishhh mcm xde dlm senarai je yg di atas tu..
ishkk patotla bdn asik sengal2 je, huhu :(

Daleela said...

aduii patutlah berat bdn naik.. dan xpregnant2 dari dulu ni.. InsyaAllah kena cuba ni.. hehehe

i follow..

Mademoiselle Ctiey said...

petua yang bagus... boleh dijadikan contoh suatu hari nanti... hihi..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...