BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, November 10, 2010

:"kak ader sticker tak??":

hai lupa saya mau cerita kejadian pagi tadi..
lupa mungkin sebab duk merapu jeeek kot..
oklah kan..macam besa datang keje...

pastu bile dah sampai entry gate tue..
saya tengok punyalah ramai manusia berbaju biru....
ader yang tertengek atas motor..
yang sembang-sembang dengan kawan-kawan pon ader..

dalam otak dah berpikir "ehh nape ramai sangat orang kat luar nie"
ader nak p mana-mana ke...or ade tournament ke?????
arghhh lantaklah diorang kan....
bile dah masuk dah scan id card....

pak guard tue tanya saya..
pak guard:"err.....kak ader sticker tak"
saya "err..sticker...tueeeee.saya tunjuk ke arah sticker tue"
pak guard "ohhh sorry tak nampak (sambil senyum-senyum kambing)
 saya "oh takpe...ok tima kasih"
pastu saya dengar member dier gelak-gelakkan kawan diorang nie...
siap cakap lagi tue.."lain kali nak tanya..tengok betul-betul dulu"
hahahaaa...saya tak kisah pon....
apatah lagi nak marah..
maybe dier tak perasan kot....

bile dah masuk opis sembang-sembang dengan member semua baru dapat tahu...
rupa-rupanya yang ramai-ramai  kat luar tue semuanya nan ado sticker
..........tue yang stuck di situ...
haiyooo..siannya uolls semua..
niat hati nak datang keje tapi setakat gate jelah....

*tak sempat nak snap gambar pagi tadi...

2 comments:

nanonano said...

sticker ape?
mun, lepas ni buat font bsr sket bley?
halus sgt,
ksian biji mate ni nk mntelaah butir2 huruf tu..
hehe

mun said...

sticker kt tmpt keje.....owh yeke kecik ke?ntahla....mun cb bsrkan pon tak lehla...huhuhu

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...