BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, November 8, 2010

:jumaat bersama mirza:

pelikla  bile letak tajuk "jumaat bersama mirza"...
yelahkan.. selalunya hari jumaat kerja...tapi
memandangkan hari itu public holiday sebab deepavali 
maka nya saya hanya berehat-rehat dirumah jelah...

incik b kerja...so saya hanya berdua-duaan dengan mirza..
saya bangun lambat sebab mirza pon bangun lambat... hahaahaar...
alasan sangat baik...padahal diri sendiri pon nak bangun lambat....

dan bile hari cuti maka diri ini bertukar profesion kepada "weekend housewife.."
nape weekend eik????sebabnya masa cuti jek saya buat segala kerja-kerja rumah..
kalau weekdays memang tak buat segalanya pon..buat pon setakat ala kadar jeeek

ala kadar tue means takdelah nak lap perabot..tingkap...
tv..barang-barang perhiasan
lap tangga...kemas2kan laci-laci..
kemaskan bil-bil....kemaskan baju-baju dalam almari
basuh segala mainan mirza....basuh cadar..comforter...
alamak terbanyak pulak list kerja yang keluar...

haihhhhh
dan bile dah selesai semuanya...
saya hanya duduk or baring-baring melayan si kecik ini


 si kecik yang sudah pandai cranky...
bile cranky die akan panggil mamamama.....
saya nak masuk toilet pon dier boleh menangis okeh
nampaknya mirza sudah pandai "takut" ditinggalkan keseorangan...

*baju pemberian maksu incik b....1st time mirza pakai baju tanpa lengan...

1 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

wah... banyaknyer list keje kena buat.. rajin betul mama mun nie.. ct lak ada dua jek list keje masa cuti hari tue... makan n tdo... hehehe... mirza bila pakai baju takde lengan nampak tough.. tak sabo nk tgk bila dier membesar lg.. hehe..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...