BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, October 12, 2010

:prof mirza:

hye semua...selamat pagi....
arinie saya sambung berpuasa....
dan arinie juga saya kerja macam besa..

uolls semua ader baca tak paper or tengok berita 
pasal kemalangan ngeri pada 10.10.10 dekat lebuhraya utara selatan berdekatan dengan pedas...
kemalangan tue meragut 12 nyawa dan paling ngeri tau...
ader mayat yang putus tangan..putus kepala...
papepown saya mendoakan agar roh-roh mereka aman di sana nanti...
dan tak lupa ucapan takziah pada keluarga-keluarga mangsa...

saya tak nak lah letak gambar-gambar ngeri tue kan..
nanti ader yang nak termuntah or tak lena malam pulak..
so sajikan gambar prof mirza kita....

-picture nie masa mirza 5bulan-

suka pulak si mirza memakai cermin mata tipu tipu nie....
nama ajer CERMIN mata tapi takde cermin pon.....

5 comments:

nanonano said...

heheh comel !
insyaAllah, bakal prof ni nanti, hehe ;)

mun said...

nanonano:insyaallah......aminnn

wati said...

hihi comel..comel sbb idung mirza cm tecepit je mun dek spec yg besa tu..hehehe..mmmm insyaAllah mn tau dh besar nnt btl2 mirza jd profesor muhammad uwais mirza...amin

Mademoiselle Ctiey said...

hehehe... professional kenit yang comel n pintar.. pandai wat aksi muka pulak tue.. hehehe..

Ruzanna said...

psl acdnt tu mmg ngeri...nsb mun ltk pic mirza yg comel tu hehe...bsr2 nk jd prof ek hehe...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...