BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, October 6, 2010

:mana kunci kete niee:

pagi seperti biasa....tenang dan langit pun cerah...
dan....bila saya mahu pergi kerja...
saya mencari-cari..kunci kete.......
tanya mak......mak kata tak tahu
tanya adik..adik kata tak tahu
eh.mana pulak kunci kete aku nie....???



naik bilik cari dalam bilik pun takde jugak...
last-last col hubby tanya...
dier memula tak tahu tau mana kunci kete tue...
pastue tetiba dier ckp ader kt dier...

well....i nak marah pon laki i kan...
i nak bengang pon benda dah jadi..
i nak bising-bising pon bukannye i dpt balik kunci tue...

dan laki saya bukannya kerja dekat seciput zass jer dengan rumah...
tapi nun jauh kat subang tue...
saya pulak  kat sepang....sungguh jauh dan tak berbaloi kalau dier nak balik rumah semata-mata nak bagi kunci kereta tue kat saya...dahlah perjalanan mengambil masa sejam...

nak tak nak..mahu tak mahu...
terpaksalah menebalkan muka menelefon cik zura 
boleh ke mun tumpang zura pagi nie...laki mun..bla..blaaaa.bla....
owh dan saya sungguh bernasib baik ada kawan macam zura yang sanggup tumpangkan saya ke tempat kerja..
walhal rumah kami jauh tue...saya di bandar enstek dan zura pulak kat salak tinggi...

*thanks ye zura.....sebab sudi tolong mun pagi-pagi nie...

3 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Untung dpt kawan mcm zura.. sanggup datang dari salak tinggi utk amik mun kt bandar enstek tue.. patutla korang datang bersama-sama hari nie.. skang baru ct tau.. hehe..

mun said...

ctiey:haah..nasib baik ader zura tau ct....

Ruzanna said...

nsb de zura...mun kl de pape ckp je dgn ktorg...xde hal la...slagi ktorg leh tlg ktorg tlg...bkn jauh pun umh mun...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...