BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 25, 2010

:kerja sapekah ini:

 hye selamat pagi semua
arinie mood "panas" coz aircond kt dlm opis nie tak kuat....
so saya dalam kepanasan pagi nie....

 seperti biasa rutin setiap pagi....adalah membuka belog
dan mengecheck comment...
 bila buka haaaa ko terkejut gile saya tengok
ade 50 komen okeh...

- klik pada gambar untuk lebih jelas-

eh....biar betul...
banyak kali aku duk refresh refresh 
tapi still jugak duk papar 50 komen......

bile aku bukak nak tegok sape yang komen
rup-rupanya semua komen adelah dari ruzanna nadia...
dan adelah 2,3 komen dari kawan-kawan blog...
uihhh banyak giler komen ko nadia....
membalas dendam nampaknya nadia.......

nadia nie jenis suka kumpul banyak-banyak baru de semangat nak baca...
aku kagum ngn ko lah nadia....
walaupon takde broadband....dan hanya bersandarkan pada internet opis...
yang bengong-bengong....jap boleh buka..jap tak boleh bukak....
ko tetap jugak bukak blog aku....baca blog aku dan part yang paling best ko komen belog aku....
ko bukan sekadar meninggalkan jejak..tapi ko jugak meninggalkan kesan pada belog aku...
pape pown thanks to NADIA...sudi membaca..dan sudi menkomen belog nie......

dan entry nie mun buat khas untuk
kamu

 cik nadia yang comel

7 comments:

Ruzanna said...

haha mun malu la ko wat entry psl ni :p kt komen sk2 je...isi ms lpg....tgh de mood leh la komen....nway mun tq...tp kn kt btl2 segan...dhle letak pic kt skali...adeh....:p kt pun xsgka byk smpi cmtu skali kt komen....pnt gk menaip...nsb bek kt x continue komen.kl x, lbh byk dr tu...nsb gk la kt pnt menaip hehe sbb komen tuk 2 blog hehe dhle sejuk aircond....bl sejuk, xmampu nk bkeje dh hehe tgu ms nk blk keje je hehe
selamat blogging.....hr ni 25 hb...mirza dh 7bln....cptnye....

♥ manje ♥ said...

salam mun

kita pun tumpang bangga awak ada kawan macam nadia ni... (^__^) ~

Luv like this.... said...

bnyak tue comment dia...kagum *wink*

mun said...

ruzanna:yeaa sudah 7 bulan

mun said...

manje:i bangga u tumpang bangga i...wink wink

mun said...

luv like this:memang patut pon awk kagum

Mademoiselle Ctiey said...

perghhh.. 50 komen... banyak tue... thanks jgk kt nadia coz sudi komen blog ct jgk.. terkejut ct tgk masa memula mun tunjuk 50 komen...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...