BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, October 28, 2010

:ini rumah saya:

 hye semua
presenting our new house at bandar enstek
rumah kocik ajo......

nie adelah pintu masuk okay....

 kaler dinding rumah yang asal...

 our dining n lounge room

 living and dining room

 ruangan dapur tempat saya akan menari-nari sambil memasak

 living room pandangan dari tangga

 our master bedroom

1 room

2nd room

cantik tak kawan-kawan...
silalah cakap cantik untuk ambik hati kawan korang nie...
sebabnya dier adelah dalam mood happy tak sabar mahu masuk rumah baru...
dahlah rumah baru...masuk pulak cuci kaki sajeeee......bawa pakaian daan hadiah-hadiah kawin
hahaaarrr....saya suka..kamu suka tak....saya hepi kamu semua hepy tak....
saya rasa tak sabar nak masuk rumah baru.....
kamu semua sabar ye....nanti bile dah masuk saya akan cerita lebih lanjut disini
...............................................
....................................
..........................
...............
..........
......
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nape ader titik-titik noktah nie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saya belum habis cerita lagi lah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aik de lagi titik titik nie
.
.
.
.
.
.
.
camner nak hilangkan titik-titik nie.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wuhaaaa..wuhaaaaaarghh......
hah saya tiba-tiba terjaga dari tido sebbnya terdengar mirza menangis...
rupa-rupanya saya bermimpi....mimpi baik punya...cet ingat betul-betullah tadi tue...
kalau betul ingat nak wat enrty khas di sini tapi tak betul pun tetap jugak buat entry nie...


*picture ihsan dari encik google

11 comments:

nanonano said...

mirza,
tlg geget skit ur mom neh,
ske sgt sejak akhir2 ni wat entry saspen cmneh.
grrr...

Dayu said...

takpelah
berangan dulu apa salahnya
mana la tau jadik kenyataan kan

mun said...

nanonano:uiks..jgn marah ye.....

mun said...

dayu:mampu berangan jelah..hahahaa

Luv like this.... said...

ini mumy arr...baru nak ckp dlm hati..cntik giler umh dia!!

semoga mimpi menjadi kenyataan yek!! :)

♥ manje ♥ said...

cantik!! besar tul rumah tu hehe ~

sharEna said...

huhuhu..tertipu..
tp mcm da bajet jugak hihi =p

mun said...

luv like this:hehehe..yeke...wah..semoga mimpi saya jadi kenyataan....

mun said...

manje:hehehe...thanks..

mun said...

sharena:saya tak tipu awak tapi nie mimpi saya...hehehe

Mademoiselle Ctiey said...

cantiknyer rumah tue.. bestkan kalo dapat rumah idaman...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...