BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 8, 2010

:hukumnya adalah sunat:

hyep...selamat pagi semua cik-cik blogger..
arinie incik b cuti sebabnya mahu pergi ke singapore
dan pagi nie dier yang menghantar saya ke tempat kerja....

dan saya seperti biasalah..
berada di opis mengadap contract-contract yang entah bile mahu habis baca....
 ader orang tanya...."tak bosan ker,duk reveiw contract"
ehh..ehhh...sape kata tak bosan..."bosan tau"
bosan bukan tahap biasa-biasa dah nie..
dah tahap bosan paling tinggi okay..
tunggu masa jekkkk....
 masa ape ye??????
masa nak balik...
harharharhaar


owh kat bawah nie adelah peristiwa sehari selepas majlis akikah mirza
tengoklah tue incik b asyik mencukur rambut mirza 
dan mirza pula asyik tido lena....

 cukur sebelah dulu...
perlahan-lahan....

dah botak sebelah kepala....mirza bangunla pulak
maka terpaksalh tangguh dulu misi membotakkan sebelah lagi
main-main dulu dengan mirza...bagi dier penat....
bagi susu,tukar pampers bile dier dah tido, misi diteruskan semula...
dan tadaaaaaaaaaaa......................inilah hasil terbaik dari tangan incik b

lepas botak haruslah disapukan bedak sejuk
untuk menyejukkan kepala mirza supaya dier tak rasa perit

* Islam menggalakkan amalan mencukur rambut bayi sehingga botak supaya segala kekotoran yang keluar daripada rahim dapat dibuang dan membolehkan rambut baru tumbuh dengan sihat.

4 comments:

nanonano said...

olooloooo setambun pipi tuu..hehe

Mademoiselle Ctiey said...

wah... ngeri ct tgk shaver kt atas kepala mirza... cukur leklok tau mirza kesayangan ct tue... alahai.. tenang n comelnyer mirza kesayangan tdo... :)

NURUL said...

nurul tak pernah cukur habis rambut raina sbb tok wan raina tak bg,

Ruzanna said...

lena mirza tdo...pnt sgt la tu hehe...tkt la tgk laki mun duk cukur kpl...kt plg tkt cukur...tkt thiris huhu...nsb sume nye ok...kl x, xde la mirza lenanye tdo..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...