BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, October 4, 2010

:cerita hari sabtu:

 ini adalah cerita sabtu minggu pertama..
saya bekerja cik ctiey pun bekerja jugak..
tapi bile tengahari menjelang kami terus pecut kereta ke satu destinasi untuk memenuhi undangan perkahwinan seseorang......
 ehh..sebelum tue jangan lupa untuk menjemput cik nadia bersama untuk memeriahkan majlis orang
 sesampai jer di sana kami terus jumpa tuan rumah..salam-salam...
dan terus melayan diri untuk makan...lapo wehh..dah tengahari....

 - saya berseluar....tak sempat hendak ber"kurung'an pada hari itu..-


 - kami bersama geng peniup semboyan-

- dapat jugak cik ctiey kite bergambar dengan geng semboyan nie-
 -cik nadia yang kecil molek-

 -ehhh,anak sapekah ini-

 -berbisik-bisik sesuatu-

- gambar takde kena mengena langsung-

- rombongan pengantin berarak-

-auwww pakai skirt tau mamat-mamat nie-

 -jalan pown sopan dan santun gituuu-

- inileah raja sehari- 


ok..lepas tengok pengantin semua....kami pun pulanglah ke opis....
buat keje pape yang patut....sampaila pukul 3.45 ptg..
balik keje,saya amik mirza....dan kami terus ke sunway piramid...

3 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

wah... bestnye waktue nie.. dpt makan2.. dpt bergambar ngan abg berskirt n dpt amik gambar ngan dak comel.. hehehe..

mun said...

ctiey:hahaha...part bergambar denga budak comel yang best tue...

Ruzanna said...

yeah dpt mkn free lunch alhamdulillah...dpt bgmbr...tp malu la bgmbr dgn laki bskirt haha...korg sk btl bgmbr dgn bdk kck tu...nsb bdk tu baik n shy...kl dia kerek kt teleng kpl dia haha...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...