BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, October 29, 2010

:baju sendat siti nurhaliza:

hye semua-semua nya.....................
selamat pagi....tempat uolls hujan tak..tempat saya hujan pagi nie...
rasa malasss je nak datang kerja....tapi disebabkan arinie dah jumaat so saya datang jugak..
dan rutin pagi-pagi saya seperti biasalah kan...malas dah nak ulang-ulang cite nanti uolls semua malas nak baca...
hehehehee.paham-paham sendiri lah yeee....tapi pagi nie ade spesel sket yang saya nak cerite...

tentang  "baju sendat siti nurhaliza".....bukan baju ketat ok..tapi baju SENDAT...
 ok ok relax ok..bertenang semuanya..papepon  kita tengok gambar dulu....

-keyword minggu ini-
klik pada gambar untuk lebih jelas

huh..ader ke patut search baju sendat siti nurhaliza...
sapelah punya keje nie.....semalam takde lagi..tapi harinie ade pulak...
means orang nie maybe search pukul 2,3 pagi kotttt..........hahaha...papelah..
yang penting orang itu takkan jumpa pon cite pasal "baju sendat siti nurhaliza" tue dalam belog saya nie

*first time saya dapat keyword yang tak munasabah

1 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

baju sendat n ketat tu sama je kan?

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...