BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, September 17, 2010

:saya ade jewellery box yang baru::

salam semua...selamat hari jumaat...ape????arinie sudah jumaat???
yehaaa tak sabar rasanye mahu bercuti-cutian esok di rumah....
pagi nie hujan lebat yang amat-amat sangat... petir kilat berdentum dentam
dan kemalasan terus melanda bile bangun jer pagi cuaca begini...
tapi digagahkan juga pergi kerjaaa...(malas mau amik mc or el)
kerjaaaaa.....kerjaaaa....kerjaaaaaaaa jer...
kalau saya tak mahu kerja aci tak?????hahahahaa...gelak jahat

sebelum raya aritue saya telah mendapatkan hadiah dari cik nadia
hadiah untuk my birthday..kiranya belated laaa nie...
dah sebulan pown hari kejadian saya tue...
tapi takpe....biar lambat asal ada
ada ape???ada hadiah laaaa

-pink paper bag-

ape didalamnya jom kita usha-usha dulu

-seketul hadiah berbalutkan tedy bear wrapping paper-

-mari bergambar dulu sebelum membuka hadiah-

tanpa malu dan segan bergambar terus di situ 
oraang yang lalu-lalang tengok jer ape budak-budak nie duk buat..
opsss budak-budak...i mak budak okeh...hahahaaaa gelak jahat lagi disitu

-tadaaaaa...nielah hadiah nya-

satu kotak bercirikan hello kitty
tapi kotak ape pown tak tahulah..
nak tahu kene buka

-pandangan sisi-

berteka-teki sebelum mengetahui apekah sebenarnya benda ini
i ingat beg tangan tau...
tapiiiiiiiiii ianya bukan beg tangan ianya adelah
..................................................
..................................
......................
.............
........
....
.
-hello kitty jewellery box-

close up skit....

-sangat comel tau siap ader mini cermin lagi tue-

7 comments:

nurul aziyana said...

wah syioknyer dpt hadiah...comel plak tuh..biasanya untuk kanak2 ribena hadiah camni..hehehe..masih muda remaja gtu..
*teringt zaman belajar dlu, birthday dpt hadiah..skrng ni dh tua dh xder org nk bg..hubby jer la yg masih setia nk melayan hadiah besday*

mun said...

nurul aziyana:hahhaaa...kami nie dah terlebeh dari kanak-kanak ribena...

[z][u][r][a] said...

betul la min, zura pun liat gila nak bangun pagi tadi...
penuhkan mun kotak tu ngan barang kemas...hahaha...

mun said...

zura:uih..nama mun dah tukar jd min..hahhaa...yeah mari kite penuhkan dengan brg kemas...

Mademoiselle Ctiey said...

hehehe... ct pun excited tgk jewellery box yang sangat comel tue.. dahle kaler pink... aduhai... lukisan kt box tue pun comel2 n girls nyer style belaka... jgn lupe letak kerongsang banyak2... hehehe..

mun said...

ctiey: zura suh letak brg kemas...ct pulak suh letak kerongsang...hahaha....

Ruzanna said...

mun hoping mun sk gift tu...sori bg lmbt haha...nt mun leh ltk mcm2 dlm tu...pompuan kn byk accesories...gelang, brooch, getah rmbt etc...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...