BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 23, 2010

:raya..raya:

arinie sudah 14 syawal....
dan baru hari ini mahu mengkongsi gambar-gambar raya 
gambar raya takdelah banyak mana sangat...
sebabnya yang nak mengambil gambarnya saya...
tapi apakan daya...saya sibuk duk menjaga si kecik itu....
maka ini sajelah gambar raya tahun ini....

-menidurkan mirza sementara tunggu mama nya bersiap-

- we are in blue theme-
 yang takde dalam gambar nie adalah abang kembar saya dan adik bongsu saya...
mengapakah????sebabnya mereka kene kerja....

- masih lagi bertiga,belum nak berempat-

-mirza bersama mak uda nya-
 tengok apelah si mirza tue...tajam jer pandangan mata dier

bile semua dah siap....dah bersalam-salaman...bermaaf-maafan....
kami sekeluarga zassss bertolak ke subang...
beraya di rumah atuk dan nenek saya di sana

 -muka pasrah pabila kene duduk dalam carseat-

 -dalam kepasrahan terlena jugak....baru 10 minit berjalan-

 -dah masuk highway....masih lagi tido...-

 -dah nak sampai pown.....tido lagi-

- seperti biasa..papa mirza pown mahu interframe sama.-

sampai jer kami semua bersalam-salaman dan bermaaf-maafan sekali lagi...
dah selesai..maka mulalah pulak sesi makan-makan....
(lupa nak amik gambar coz teruja mau makan segala macam hidangan)
dah selesai makan ape lagi..sesi memborak pulaklah...
borak tak hengat dunia semuanye..macam tak jumpa setahun...
padehal semuanya duk dalam area yang sama
biasalahkan katanya mahu mengeratkan silaturrahim....

- borak sambil mentidurkan mirza-

dah puas berborak...aku kau..aku kau...kau aku......
 dan akhirnya mereka bincang-bincang destinasi seterusnya...
maka destinasi seterusnya adalah ke pantai dalam
rumah nenek-nenek sedara saya...
 dan ini saja gambar beraya di pantai dalam..hahhaa

- terjerit-jerit mirza,suka di layan sepupu-sepupu dier-

7 comments:

NURUL said...

alololo comelnyer mirza ye. dah besar anak bua=jnag

mun said...

nurul:sekejap jer kan....dah besar dah mahu merangkak nurul...

fikaryna said...

kiutnya mirza..anak manja papa yer..

mun said...

fikaryna:ye ryna ...mmg manja sgt tau...

Mademoiselle Ctiey said...

hehehe... suke tgk gambar family mun... semuanya biru.... termasuk mirza kesayangan... selalu buat muka termenung.. maybe dier still ngantuk masa tue.. geram tul tgk pipi tembamnyer tue.. hehehe.. suasana raya yang menyeronokkan... mirza mesti seronok 1st time beraya ngan mama n papa kan...

mun said...

ctiey:mirza termenung memikirkan sesuatu tue....

Ruzanna said...

tema biru...sian yg len kene kerja..mirza 1st raya pd usia brp bln ek hmmm 5 bln ek mls tul nk kire hehe

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...