BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 20, 2010

:pendapatan lumayan dengan nuffnang:

kalau hanya dengan berblog kamu mampu mendapat rm100k setahun sape yang taknak kan, saya pun mahu....
tapi kamu yang nak tue pelulah mendaftar dengan NUFFNANG...


ehh....sape-sape yang ader blog mesti dah tahukan tentang nuffnang...
tapi adakah kamu kenal siapakah peneraju disebalik syarikat nuffnang ini
peneraju syarikat ini adelah seorang jejaka belia muda remaja...
yang baru berusia 26 tahun...
haaa kalau nak tahu sila 

*uhhh tak sabar nak dpt rm100k setahun.....
*sumber dari kosmo online

5 comments:

Dayu said...

dapat rm1k setauhn pun dah ok mun
tak yah 100k lah
kita blogger cabuk je :)

mun said...

dayu:inie berangan namanya...hahahaa

Mademoiselle Ctiey said...

Wah.. tak sangka peneraju nuffnang nie orangnye muda remaja lg.. kalo nk dpt rm100k setahun kene spend 5 jam mcm redmummy tue.. huhu... dari 9mlm sampai 2pg... wah.. mcm study utk exam pulak... tp worth it kan... sebab tue dier leh dpt rm100k setahun

mun said...

ctiey:ye ct....mcm best jer kan dpt 100k setahun...

Ruzanna said...

wow 100k....kl jd manager leh kot dpt byk tu dlm 1thn...tp dh tua br merasa...ni muda2 dh rs...kl wat biz mmg byk untung pun...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...