BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 1, 2010

:n.a.f.o.r.y.e:

tak penah penah shopping online..last-last aritu terjebak jugak...
terjebak dalam terpaksa...
eh..bukan kene paksa tau tapi saya sendiri yang memaksa diri untuk beli benda itu..heheheeee
ekceli pada sape2 yang penah baca entry inie mesti dah tahukan yang saya sebenarnya dah lama survey benda tue tapi duk takde stock jer...
entah macamana..minggu lepas...tengok kat littlewhiz.com ader pula stock..
saya pown ape lagi terus mengorder...membayar dan mentunggu parcel sampai..

tak sampai 2 hari dah sampai parcel tue...

 apple juice segar dari ladang

100% fresh by naforye

*mirza suka sangat main gigit-gigit blanket nie.....
sambil minum susu nak main..sambil nak tido nak main...

2 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Waaaaaaa.. flavor epal.. so blanket tue perisa epal la ek.. mak aii sedapnyer kalo camtue.. ct pun nk beli satu la... hehe.. mesti mirza rasa mcm mengunyah chewing gum epal kalo kunyah blanket nie kan? hehehe..

mun said...

ctiey:entahla ct tp baunye macam sedap jer...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...