BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 13, 2010

:kejam:

datuk sosilawati bersama tiga yang lain dipukul hingga mati dan dibakar ..
kejam sekejam..kejamnya okeh.. 
yang membunuh itu memang takde hati perut dan belas kasihan langsung...
dahle korang culik pastu korang belasah diorang nie sampaiiiii matiiii...
tak cukup dengan tue korang bakar pulak diorang nie sampai jadi abu...
then disebabkan nak hapuskan bukti korang buang pulak abu-abu tue ke dalam sungai...fuh bagus betul korangnye planning eik...
tapi akhirnya korang terperangkap jugak...terperangkap disebabkan kebodohan diri sendiri...dan kebodohan penasihat korang
ader ke patut jam tangan milik datuk sosilawati korang pakai sebagai kenang-kenangan, memang kenangan sampai sudahlah jawabnya...
berita penuh disini  datuk sosilawati
 berita lagi disini themalaysianinsider

 
 polis sedang mencari cari bukti
gambar kecil  adalah salah seorang suspek yang ditahan-

 - picture kredit to mymetro-

3 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

mmg tersangatla kejam.. tak tau nk ckp camne lg.. speechless........

mun said...

ctiey:ckp pon dah tak guna ct....benda dah jadi...

Ruzanna said...

psl ni mmg xtau nk ckp pe...psl duit...tmk...ni la jd nye...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...