BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, September 6, 2010

:iklan raya TV3 ditarik balik:

 semalam saya sekeluarga ade tgk berita kat TV3...
pastue pembaca berita tue announce tentang penarikan balik iklan raya TV3..
then, abah tanya saya.."eh iklan yang mana eik,abah tak perasaan pown"
saya pown cakaplah "yang ader naik beca terbang macam iklan hari natal tue dan bla bla bla..."


hurm rupa-rupanya saya sorang jer yang de tengok iklan tue...
saya dapat tengok sekali jer kat TV3...
masa tengok iklan tue terdetik dalam hati
"wahhh macam iklan krismas laaa"
dan saya terpikir bahawa iklan itu boleh menjadi satu isu
sebabnya iklan tue macam iklan hari natal...
dannn tekaan saya memang benar..
papepown iklan tue dah ditarik balik...
nak cerita seterusnya sila klik disini 
 dan kalau mahu penerangan lebih lanjut klik Kalamul Haqq

3 comments:

chempaka said...

kita dah tgk iklan tu..pastu kelakar.. aper kes jer dia buat cam krismas ni...

mun said...

chempaka:ramai yg ckp iklan tue msm krismas....

Ruzanna said...

xnah tgk iklan ni...xtgk tv3 so mmg xdpt tgk la..syik tgk astro je...nsb mun tnjk kn...dpt gk tgk...konsep 1malaysia jd bnda len

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...