BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, September 9, 2010

:esok dah raya:

seminggu dalam kenkonfiusan apabila ramai yang berkata-kata raya jatuh hari khamis...
ternyata ramalan-ramalan itu tidak benar belaka..
sebabnya hari nie seluruh umat islam di malaysia masih lagi gigih berpuasa  untuk hari yang terakhir
urghh sapela yang terlebey memandai-mandai daripada penyimpan mohon-mohon besar diraja nih..
korang nak jadik macam si hamba-hamba Allah nie ker
owh papepown esok dah nak raya marilah kite bermaaf-maafan sesama insan....


tak sempat dah nak wat kad sendiri..letak gambar sefamily..
so gambar nie jer yang sempat digrab dan di pastekan disini
oleh itu saya mohon ampun dan maaf  jika ader 
tersalah cakap
terkasar bahasa
tersinggung perasaan
saya hanyalah hambaNYA yang banyak kekurangan dan sesungguhnya kelebihan itu datang dariNYA
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA UMAT ISLAM DI MANA JUA ANDA BERADA

2 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Selamat Hari Raya jgk mun... best dpt beraya umah mun hari tue.. hehe.. yg plg best dpt main ngan mirza.. yahuuuuuuu... :p

mun said...

ctiey:nak main ngn mirza dtg lah umah ct..

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...