BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 8, 2010

:bertandang ke Terengganu Part I:

janji mahu update sepantas yang mungkin..tapi sekarang janji tinggal janji jer...
arinie sudah 8 September 2010...dah nak masuk 3 bulan since 6 June 2010..
tapi tangan nie masih gatal-gatal lagi nak menulis tentang "hari indah itu'
selagi tak habis...selagi itulah gatal di tangan ini tak habis...
so mari kite kurangkan kegatalan tangan ini dengan entry ini

- raja sehari...pengapit incik b  macam bodyguard laa-

-ratu sehari jew bukan berhari-hari yee-

-ahaks...terlebey seksi pulak pengapit saya nie-

- bersama rombongan hantaran dari pihak perempuan-

-ulam-ulaman-

-ayam terpanggang-

- k.a.m.i.-

-tangan mak dengan anak sama naik-

- para rombongan yang asyik menikmati hidangan-

- bersanding time-

-u tudung i ok tak??-

- bersama hantaran-

-berpeace lah kite-

-kecohan berlaku apabila semuanya mahu berdiri di tepi pengantin-
glamer mak tau masa tue...hahaha

to be continued

3 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

meriahnye kt belah lelaki.. cantik mun pakai baju kaler cream n glod tue.. mmg mcm raja sehari... hehe.. kenangan yang indah kan.. takpe.. cite sampai abis mun.. ct nak baca.. hehe..

mun said...

ctiey:sabar ct..nak cite pown kene tgu mood...br best

Ruzanna said...

mmg meriah kn ct...ct pe g...cpt le kawen...mst dpt rs meriah n rj sehari hehe...2012...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...