BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, September 14, 2010

:bertandang ke Terengganu Part II:

 anda bosan???
saya pown bosan nie...
bosan tahap cipan sangat-sangat nie..
eh??cipan tue tahu bosan ker eik.................
huh lantaklah yang penting saya kebosanan
so..mari saya sambung bercerita lagiii

- uiks tengok ape tue????-

-nie haaaa....betul2kan skit baru nampak encem-

-iklan darlie-
.....................................................................................................................................
outdoor photoshoot
takdenye profesional photographer...
main posing posing jer
tukang pegang camera pulak main belasah snap jer..
maka inielah hasil dari bermain-main itu
...................
............
.........
......
....
...
.
.
.
.













cantik tak picture-picture nie kawan-kawan, heheheheee  
bagi saya yang tak bape pandai nak amik gambar nie cantiklah...
so pada sesape yang minat nak hire officiall photographer leh email saya ye...


*banyak sangat gambarnye tapi yang nie jer yang terpilih untuk ditempekkan di dalan blog ini ,mahu tengok lagiii banyak sila datang rumah ye...

6 comments:

NURUL said...

cantik gambar2 tu

mun said...

nurul:trima kasih...

Mademoiselle Ctiey said...

ct suke tgk mun pakai songket cream n gold nie.. nampak cantik.. amboi amboi... posing pasangan pengantin nie mcm dalam majalah pengantin lak.. siap mcm laksamana hang tuah ngan puteri hang li po lg.. hehe.. yeay.. ct dah tgk dah album kawin mun...

Mademoiselle Ctiey said...

ct suke tgk mun pakai songket cream n gold nie.. nampak cantik.. amboi amboi... posing pasangan pengantin nie mcm dalam majalah pengantin lak.. siap mcm laksamana hang tuah ngan puteri hang li po lg.. hehe.. yeay.. ct dah tgk dah album kawin mun...

mun said...

cteiy:yeke ct..thanks....

Ruzanna said...

syoknye pantai...lawa je...bj mun lawa gk...mcm2 style mun...blg bunga, main air, cekak pinggang...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...