BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, September 29, 2010

:19 syawal:

 arinie 20 syawal..
19 syawal adalah semalam...
maka ini adelah cerita semalam...
pergi beraya di rumah uztaz kamal 
ustaz kamal adelah ustaz mak saya...
bukan ustaz saya mahupown ustaz sepupu-sepupu saya...
aktiviti sebelum pergi adelah menangkap gambar sebanyak yang mungkin

-owh ok gambar adelah seperti biasa-

 -bersama sepupu-sepupu yang berjauhan dengan ibunya-
ibu mereka berada di indonesia atas urusan kerja

 -ahaaaa..sape tak kenal tuannye blog...-

 -mengisi masa lapang sebelum keluar rumah-

-saya berbaju kurung pahang yang sangat besar okeh-
 
 -mirza menunjukkan skillnya-

 -gedebushhhh...jatuhla pulak-

 -mama,mirza tangkap gambar mirza sendiri-

 -yeay...berjaya-

 -hye mama..mirza tengah buat sit up nieee-

 -satu..dua...tiga.huhuhu...-

dan ini di rumah ustaz kamal

 -mirza melepak jer..buat macam rumah sendiri-

 -mama n papa-

*takdelaa menarik mana sangat pown...tapi nak jugak wat entry nie..hahaha...

3 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

suke tgk pic mirza wat pumping... hehehe.. mcm org dewasa lak.. ct perasan.. mirza dah semakin berat n tinggi.. tak sabarnyer nk tgk mirza jadi anak teruna bujang.. hihihi..

mun said...

ctiey;mirza suka sangat wat pumping pastu goyang kedepan kebelakang....naiknye goyang..pastue jatuh...nasib tak nangis...

Ruzanna said...

wow kaler merah...kt sk kaler merah...xksh la merah hati ke merah cili ke janji golongan merah hehe...oh mirza...sk beno nganga n posing sana sini...nsb comel...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...