BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 24, 2010

:sudah tertulis begitu:


huh..saya perlu buat entry ini....sebabnya
Ramai yang bertanyakan saya pengalaman bersalinkan Muhammad Uwais Mirza.....
Ramai jugak yang suruh saya ceritakan pengalaman itu di dalam blog ini supaya boleh di kongsi bersama...
Bukan tak mahu bercerita dan bukan juga tak mahu berkongsi dengan kamu kamu semua....
Tetapi rasanya  biarlah pengalaman itu menjadi satu kenangan hanya untuk diri saya sendiri...
Biarlah kenangan itu hanya saya dan Pencipta saya saja yang tahu....
Lagipun,ramai emak,ibu,mama dan mummy di luar sana sudah merasai sendiri pengalaman itu.....
Memang......memang setiap orang pengalamannya lain-lain..tapi entahla....
saya rasa cukup hanya saya ceritakan di sini bahawa saya melahirkan mirza secara ceasaran...
kenapa????cukuplah juga saya katakan di sini bahawa keadaan pada masa itu tidak membenarkan saya melahirkan mirza secara normal....
dalam erti kata lain....antara hidup dan mati
okeh....fullstop......

4 comments:

NURUL said...

oh mun kamu c-section rupanya. tak pe mun yg penting mun dan mirza selamat kan?

Mademoiselle Ctiey said...

takpe mun.. kenangan melahirkan mirza itu biarlah ia bersemadi di ingatan mun sahaja.. kalo mun cerita kang seram sejuk plak ct dibuatnyer.. iyelah.. bukan senang nak melahirkan insan bernama bayi kan? masa mula2 ct tengok mun lepas bersalin pun ct rasa mesti mun penat sgt kan.. iyelah bertarung nyawa nk melahirkan insan tersayang.. cukuplah ia berlalu sebagai kenangan..

wati said...

xpe mun..itu hak mun nk cite ataupn x..even t xde pengalaman lg tp x smue org leh besalin normal ats sbb2 tetentu..tp xpe.. xkire la besalin cr ape pown janji due2 dh selamat..:)mirza chat mun pown chat..

p/s:ske tgk mirza ms bebuke hr tu..putih+tembam+tinggi..cm nk cubit2 je ms tu..

Luv like this.... said...

sy adalah antara org2 y gerun tgok/dgr pgalamn bersalin org lain..esp y ade prob!!!pape pon both of u dah selamat kn..he he

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...