BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, August 11, 2010

:ramadan datang lagi:

alhamdulillah....saya masih lagi bernafas dan....
masih lagi berkesempatan untuk berpuasa pada tahun ini...
puasa tahun ini....adalah tahun pertama sebagai seorang mama...
tahun kedua sebagai seorang isteri....
oleh yang demikian
jaga mulut kamu
jaga mata kamu
jaga hati kamu
jaga telinga kamu
jaga perlakuan kamu


selamat berpuasa semua

*masih ingat lagi tahun lepas..masa bulan pose...

saya peknen 2 bulan..

saya bersahur..muntah...

saya berbuka pose muntah....

saya minum air muntah...

maka,saya hanya makan buah tembikai saja..

memang tak boleh dilupakan...


2 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Selamat Menyambut bulan Ramadhan pada semua... sekejap je masa berlalu kan mun.. ct pun teringat masa bulan puasa yang lepas mun tak sihat sgt.. tak lalu makan n minum n mun pun nampak pucat je masa tue.. itu semua kenangan megandungkan mirza kan mun.. nanti mirza dah besar n pandai cakap bole la ct cakap2 ngan mirza n cerita pasal kenangan nie.. eh... hensem la kartun tue.. mcm usui dlm anime maid sama tue plak.. sori la ye.. skang nie ct tgh minat anime maid sama n usui n misaki... so.. ternampak mamat comel rambut blonde kt gambar tue terbayang usui pakai baju melayu n kain pelikat... alahai.. encemnyer... kalo mirza pakai camtue lg hensem... hehehe..

mun said...

ctiey:owh ct saat tue memang tak leh dilupakan langsung....teringt jer...papepown sekejap jer kan ct...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...