BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 3, 2010

:majlis berendoi dan cukur jambul Part II:

turn incik amir pulak

memula taknak buat coz takut,just nak sapu air mawar jer

tapi at last dier mengalah jugak....

ciuman untuk anak tersayang.....

kawan abah juga mengambil b
ahagian....

dah selesai..letak semula mirza dalam buaian untuk berendoi pulak

telatah mirza di dalam buaian

menghisap bantal...

puas hisap bantal ,hisap jari pulak

muka kelat..tak mau senyum

with ct...ct mmg teruja sgt bile dpt tgk mirza

mirza dahaga la mama

nazam berendoi pun bermula

berendoi..berendoi....mirza pown tido semula...

to be cont....

6 comments:

nanonano said...

baju melayu?
so sweet la..
alololooo comelnye buai mirza,
seb bek awg dondeng dah buat ckur jambul,
klu x, mesni pinjam..hehe

mun said...

nanonano:yup..mirza pakai bj melayu buatan sendiri...comel eik..tengkiu-tengkiu...

Mademoiselle Ctiey said...

Tgh orang sibuk marhaban ct plak sibuk amik gambar mirza n duk jenguk2 mirza.. suke sangat tgk telatah dier.. hisap jari la.. hisap bantal la.. n yang paling best masa ct tgk dier.. dier tgk je ct.. agaknye dier mesti cakap.. ni rupanya aunty ct yang suka borak ngan mirza masa mirza masih dalam kandungan mama.. yeap.. betul tu mirza... n aunty ct rasa sangat hepy coz dapat lihat mirza membesar dgn sihat n kuat n comel.. Yang paling mengusik hati ct bila dah habis sesi berendoi n cukur jambul.. ct tanya mirza kenal aunty ct ke tak.. dier tersenyum comel... Wahhh bahagianyer.. Rindu mirza.. bila la bole jumpa kesayangan aunty ct nie lg..

mun said...

ctiey:mesti lah dier kenal ct...ct kan selalu ckp dgn mirza time mirza dlm perut lagiiii.....mun perasan dier senyum kat ct.....

its me riaza said...

salam sis mana sis beli buai gitu...menarik plak..

Maimun Razali said...

wslm riza....buai nie ader org bagi pada anak saya..so saya pun tak tahu kat mana ader jual....huhuhu....tapi buai nie asalnya bukak gini...yg dlm gambar tue saya dah makeover.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...