BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 17, 2010

:kojack:

arinie keje dan bile sampai jer opis....ada seorang hamba ALLAH niie tegur saya...
"anak sorang,sudah jadi mak, masih cantik lagi sepeti dulu"
uiks...muka merah padam sebent
ar....malu sangat.....
saya tak menjangkakan orang itu akan berkata begitu....
tapi dalam hati, saya bersyukur kepadaNYA....
owh lupa pulak sebenarnya arinie saya mahu berkongsi sesuatu
sesuatu tentang anak bujang saya...


selepas majlis akikah dan cukur jambul aritue....
incik b dengan berat hati telah membotakkan kepala uwais mirza....
berat hati kerana takut rambut anak bujangnya takkan tumbuh....
tapi atas desakan saya, incik b terpaksa jugak buat....
kami cukur sendiri time mirza tido....
baru cukur sebelah kanan kepala, mirza dah bangun....
tunggu sekejap lagi dier main-main dan tido semula...
kami cukurkan pulak sebelah kiri kepala dier...
akhirnya selesai sudah misi membotakkan kepala mirza...

bile botak..mirza lagi nampak bol
at....

*bile dah botak nie..incik b kadang-kadang memanggil mirza dengan panggilan kojack
*kalau uolls nak tahu asal usul dan siapa die sebenarnya sila klik disini kojack

6 comments:

Mademoiselle Ctiey said...

Hehehe.. mirza tetap comel walaupun dah botak.. takpe.. nnt rambut dier akan tumbuh semula n maybe akan jadi lebih lebat kan.. hehe.. wah.. siap ada dalam wikipedia lg kojack tue.. detective rupanya... eh.. nanti mirza kalo dah besar jadi agen perisik negara camne... mesti hencem kan... hehehe.. eh.. berangan lak ct...

[z][u][r][a] said...

lama betul x bukak blog mun..hehe..lagik comey la anak mu ini bila botak..siyes comey...hiks

wati said...

lamenye xtgk mirza btl2...last ms t kawen ri tu...tp kn mun bl tgk mirza dh botak ni kan cm muke abg mun la..hehehe comel je...leh la mirza geng ngan abg mun....:)

mun said...

ctiey:laki mun duk pggl mirza ngn pggln kojack....ntah pape laaaaa..

mun said...

zura:yeke zura..comel cam mama dier tak???hahaha

mun said...

wati:rmai ckp cmtue tau..maybe kitaorg kembar kot...tue yg de tempias skit

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...