BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, August 10, 2010

:JJ:

semalam...outing with incik b and mirza...
bertiga sahaja....menuju ke JJ Seremban 2...plan mahu ke Sunway Piramid atau ke Alamanda Putrajaya....
tapi dibatalkan atas sebab-sebab tert
entu....
dan kami bershopping sakan dan yang paling sakannya membeli baju -baju raya untuk mirza..
memang awal okeh..tapi kami tak mahu mengkelam kabu
t di bulan ramadan
dan bersesak-sesak dengan orang ramai di pengh
ujung ramadan...
itu bukan cara saya...........

bagusnya semalam..mirza jadi budak baik...duduk
diam-diam di dalam stroller itu
sambil menyonyot soother and teether...dan papa and mama dangan senang hati bershopping...
dan pabile sudah sampai masa untuk mirza minum susu dan t
ukar diaper...

kami akan pergi ke sini ini....
mentukar pampers mirza...dan
membagi mirza minum susu..

first mirza minum
susu dalam stroller jew...

n then kami tukar tem
pat...

lagi senang duk atas katil nie....
boleh tukar p
ampers mirza sambil-sambil mirza minum susu...

tengok cara mirza pown dah tahu tempat tue
selesa..

peringatan-peringatan...

anak mama yang cool....
sedang bermain teether

tengoklah tue kaki mirza..diangkatnya ke atas...

6 comments:

nanonano said...

waahhhh sopim raye dah eyhh mirza,
bagus2,
hehe
baek je tgk mukenye tu..
=)

mamaelly said...

HIHI tak sabar nak sopeng baju raya Putry jumaat nie..p sorang2 ok gak..kalau p ngan papa dia nanti mama kene marah je..sopeng banyak sangat

mun said...

nanonano:baik ye..hehee.....

mun said...

mamaelly:hehehe...better p ngn suami best skit elly...

Mademoiselle Ctiey said...

Alahai... encem nyer mirza pakai snow cap n plg comel muka dier masa minum susu.. comel sangat.. hehe.. siap terkangkang2 lagi... nasib baik mirza nie jejaka encem... hehehe.. geramnyer aunty ct tgk mirza. semakin comel.. bila la leh jupe lg ek mirza.. suke tgk pic mirza yang 2nd last tue.. sangat comel n manja. rasa mcm nk cium2 je pipi mirza tue.. Waaahhh.. rindunyer kt mirza.. uwaaaaaaaaaaaa...

mun said...

ctiey:kite jumpa hari raya nanti ct eik...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...