BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, August 20, 2010

:an evening in PARIS:

  wow tengok tajuk cam gempak jer....PARIS....???huhuhu.....
sila jangan marah okeh.....
tuan nya blog nie dalam mood berangan mau pergi berhanimun di Paris..
tapi hari nie meh kite berangan sekejap berada di pArIs di bandar enstek....
layan jelah ye gambar-gambar outdoor photoshoot ini.. 
..............................
.................
............
.......
...
.











*wohaaa...dah habis dah berangan....cepat pergi wat keje

4 comments:

NURUL said...

berangan tak pe mun. anyway gmbr2 cantik. tiba2 teringat kisah masa nurul bersanding pakai baju cantik dgn make up yg cantik. huhuhu

Mademoiselle Ctiey said...

Waaaa.. an evening in paris... romantik tue.. cantik ye environment kt timur enstek tue.. siap ada tangga n sebatang pokok yang tumbuh lg.. hehe.. so romantic.. besar betul taman dier.. macam kt atas bukit je.. best kalo joging kt situ kan.. anyway.. nice pictures mun.. tak sakit pinggang ke laki mun masa nk angkat mun dari blakang tue.. hehhe.. n masa mun baling bunga tue.. dier mcm tgk je.. tanak tangkap ek.. hehe.. eh.. banyak lak ct komen.. ok.. babai..

mun said...

nurul:berangan jelah dulu nurul..hehhee...thanks

mun said...

ctiey:huh..bnyknye komen ct....tengkiu ct

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...