BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Thursday, June 10, 2010

:unofficially berinai:

Hurm....leganya rasa...dapat jugaak postkan 1 entry untuk arinie..tue pown buat time lunch..

So n3 kali nie saya mulakan citer pasal henna...fyi,masa sebelum kawen beria-ia nak wat henna yang bnyk2 corak tuh...siap mengoggle henna design lagik...

Pastue bile dah wat..haaaa amek ko..lenguh abis tangan2 n kaki2 nie jangan cakap arr...nak menunggu dier lukis inai tue dah satu pasal...nak tunggu henna tue kering lagiiii..pastue nak biar henna tue lama sket,biar nampak merah...lagi satu bab...

Aisyyhhh...tapi disebabkan nak kawen nye pasal...dan nak nampak lawa (yg penting lawa ker???)..terpaksa ler berkorban cket..cket jer tak banyak pown..hahahha..

Kla malas nak membebel panjang..jom layan pics...




Senyum lebor tengok henna yan
g dah nak penuh satu tangan...


Dah siap dahhhh...baru sebelah tangan...huuhhuu..




Yeay..kedua-dua tangan saya dah penuh kecuali di kuku




Time nie dier tengah wat henna die kaki....
sila
abaikan ekspresi muka saya..coz masa nie saya sudah penat...



Niela rupa henna di kaki saya...




henna dah fully completed...



Nak jugak wat bunga kat tapak tangan....hehehe...

Thanks....


lepas siap wat henna...baru terpikir satu perkara...omg....saya tak leh pakai kasut ke hape nak balik...coz henna belum kering lagi..so berkaki ayam lah saya....berjalan dari kedai ke kereta....hahhaa...

habis semua orang sekeliling tengok..malu seh....

4 comments:

Ctiey said...

Waaaa.... cantiknye henna tu mun... ctiey suka sangat.... sesuai ngan kulit putih gebu mun tu... cun cun... hehe.. bestkan teringat masa preparation kahwin mun dulu2.. tersangatla busy n konsisten mun mencatat nota utk setiap aktiviti n to do list... pape pun... mmg best!

mun said...

thanks ctiey..hehehe..actually cnth henna yang bw tue takdelah sampai ke siku..tapi dah dier nak wat sampai atas..terima jer lah..janji bayaran tetap sama..

Ruzanna said...

haha mun mengimbau kngn lm ke hehe lawa inai tu tp xbestnye xthn lm. jap je dh hlg huhu ko wat kat kedai ek xpsl2 kene bkaki aym msk kete hehe

mun said...

ruzanna:tak slh kan mengimbau..best tau nadia kawen nie...ms wat preparation tue rasa best sgt2 tau,wlaupun duit keluar cam air...hahaha....hurm..tp tula tak tahan lama....haah...kene jalan kaki ayam..klu pk kang rosak plak henna kat kaki tue...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...