BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Sunday, June 6, 2010

:setahun sudah:


omg...sudah setahun ok..setahun...bukan lama nak sampai setahun..
sekejap jer..pejam celik..pejam celik..tahu-tahu dah setahun...
arinie bukan harijadi anak saya...
no..no..no...anak saya baru jer berumur dua bulan...
tapi arinie cukuplah setahun saya mendirikan rumahtangga bersama hubby tercinta...
wah..sudah setahun rupanye....rasa macam baru jer jadi isteri orang...hehehe...
rasa macam baru jer duk sibuk-sibuk buat preparation nak kawen...
best sangat time tue....hunting baju pengantin..mak andam...katering..semuanyelah....
saya rindu saat itu.....rindu saat pabila title "cik" berubah ke "puan"..
rindu saat pabila diri saya bertukar menjadi milik orang lain...

*smlm sempena anniversary kami..mak masak nasi minyak...cedap..nyum nyum

4 comments:

Ctiey said...

Congrats untuk mun dan suami... Alhamdulillah.. sekejap je masa berlalu.. dah setahun korang menjadi suami isteri.. ctiey doakan perkahwinan yang korang bina berkekalan sehingga ke akhir hayat.. amin..

p/s: Bestnyer nasi minyak.. ctiey nak makan jgk.. hehe..

mun said...

tengkiu sesangat ctiey...mun pown hrp cmtulah...kita hanya merancang...kan..kan..

Ruzanna said...

moment akad nikah hehe syoknye.... bl la time kt hmmmm ckp psl ns myk, kt br je mkn kelmarin. mak hasyim bg. lauk dia daging kari. sdp mmg sdp. lm2 mkn aduh pds la plak. mak dia ltk cabai blender. mmg ptt la pds.

mun said...

ruzanna:wah..makan nasi minyak bakal mak mentua eik..mun tak sabar nie nak makan nasi minyak nadia n hasyim....hahhaa...bile lah tue...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...