BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, June 23, 2010

:hadiah pintu:

ape yang tetamu nanti-nantikan bile datang ke majlis perkahwinan kita????
dah tentulah hadiah pintu atau nama yang sedap didengar...doorgift..
yelahkan..orang datang dari jauh...takkan lah nak bagi semata-mata... bunga telur,baulu 2 bijik n kepek bungkus ala2 dlm 30sen...
mestilah yang special skit kan....dah orang pown datang kenduri kita bawa hadiah....
saya selalu pening dan rambang mata untuk membuat pilihan nak bagi ape kat tetamu-tetamu nanti....
coz bile survey jer tentang doorgift..saya mesti tak tahu nak memilih yang mana satu cantikk...,yang mana satu sesuai...yang mana lagi menarik..senang cakap banyak sangatlah....
at last....bile dah membeli..banyak pulak item untuk dijadikan doorgift...
takpelah kan..bukan selalu pown..sekali seumur hidup jeeee..


--bag yang siap ada nama saya dan incik b-


-doorgift mengikut tema-


*janganlah kedekut dalam hal-hal meraikan tetamu nie....murah rezeki kita nanti..

4 comments:

Ctiey said...

ctiey suka set set sudu mini tue.. sangat comel.. hihihi.. mak ctiey letak dalam almari hiasan dier tau..

mun said...

ctiey:yeke..tengkiu...mun pown suka doorgift kawen abang ct...

Ruzanna said...

mun nye doorgift kt ltk ats tv haha ckp psl sudu tu kt teringat ms tu ct berebut dgn .... mmg xleh blah ms tu. last2 dpt gk dr mun. kt sk bunga telur mun. lawa. kt rs kn kt ni sk merah. pape kaler merah mst kt ckp lawa. bior la. kt nye taste huh kt dpt sudu, sp tgn 2. reben ats sudu dh cbt. mls nk gam blk. bior je ats tu seolah2 cm lekat ats sudu hehe nway tq mun

mun said...

ruzanna;mun nye tema kaler maroon ler syg...mun pown suka kaler merah...bukanpe nmpk naik kan warna tue...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...