BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Monday, May 31, 2010

:emergency:

baru jer masuk keje tak sampai 2 hari... dah kene emergency leave
sebabnya nenek mentua di terengganu sakit tenat di ICU...
so terpaksalah saya amik leave 3 hari...pulang bersama suami dan anak ke terengganu secepat yang mungkin...
ikutkan hati memang berat hati nak balik bawa mirza co
z mirza tak penah keluar rumah,tak pernah travel jauh2...
tapi di sebabkan berat hati jugak nak tinggalkan mirz
a dengan mak..so kami suami isteri tawakal jer bawa mirza sekali...dengan harapan takde papelah yang terjadi...
dan bile dah balik sana,alhamdulillah mirz
a ok..dan tak meragam pown....

- mirza kepenatan...lena terus lepas minum susu-

- mirza dengan papa nye-


-senyap jer mirza duk ngan tuk wan nye...-

last skali mestilah dengan mama nye...
.................
masa nie dah bersiap2 nak bertolak balik kl

-mirza dah garu2 mata n muka...nak tido-


-masuk jer dalam kete trus tido-



7 comments:

NURUL said...

comelnya mirza mcm muka mun

nurul aziyana said...

comel la mirza ni..hehehe

mun said...

nurul:hurm..rmai yang ckp mirza ikut muka mun...hehehe
nurul aziyana:memang comel..rase nak peluk cium jer mirza sepanjang masa

anna said...

semoga nenek mertue cepat sembuh :).Rs mcm pelik sebut nenek mertue...hehehehe

mun said...

anna:thanks...hehehe..mun rs pelik jugak..

Ctiey said...

hehe.. comel betul mirza garu2 hidung dan muka.. nak tdo ye... alahai manjanya uwais comel ni... hehehe.. cium aunty ctiey skit.. muahhh... untuk baby uwais je tau...

mun said...

Ctiey:ciuman untuk uwais mirza je ker??hahhaa

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...