BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, April 28, 2010

:takde tajuk:

hurmmm..cepat je kan masa berlalu...
tahu-tahu dah sebulan lebey berpantang...
cuti pown tinggal sebulan je lagi...
isnin lepas adalah hari pertama saya keluar rumah sejak bersalin bulan lepas...
keluar bukan pergi mana pown..pergi klinik bawa uwais mirza pegi cucuk...

kalau mama ader buku pink ,mirza ade buku biru...

lepas tue..trus jer balik umah...
niat kat hati nak jer jalan-jalan..tapi takleh la coz mak awal-awal lagi dah pesan
lepas selesai urusan..balik umah trus..jangan pegi mana-mana...
so takdelah kemana lagi....

dan ini hasil dari checkup bulanan mirza
berat mirza: 4.2kg
panjang mirza: 57cm
*gambar pegi klinik tak sempat nak snap...coz mirza dah nangis-nangis nak tido....
saya pown dah takde mood coz berlakunya satu incident kat klinik yang menbuatkan saya geram sesangat...

8 comments:

NURUL said...

sekejap je ye awak dah nak abis berpantang

mun said...

nurul:haah..skjap jer kan....lps nie confirm mls nk p keje

chempaka said...

sonok pas abih berpantangkann??? mmg malas nak masuk keje..lagi2 plak nak tingglkan budak kecik tu! huhu

Ctiey said...

skejapnyer masa berlalu kan.. uwais pun dah semakin membesar.. takpe mun... got another one month kan.. so.. rehat sepuas puasnya..

mun said...

chempaka:haah..tapi mak suh berpantang 60 hari...
ctiey:tak sabar mahu keje semula..jp kwn2 kite

Ruzanna said...

mun cpt2 le abs pntg hehe kt jmp hjg bln ni yahoo wahhhh mirza dh pndi nangis.mst dia dh makin bsr kn.

ElyaElmo said...

my sis pun dlm pantang gak...anak akak mesti sebaya anak my sis :D

Ctiey said...

Happy mother's day mun... smoga menjadi ibu yang happy n bahagia bersama baby uwais n keluarga....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...