BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Friday, April 2, 2010

:sesi melawat ye:

rabu baru2 nie...geng2 opis datang melawat....
so..banyakle hadiah yang anak mama dapatkan.....
thanks bebanyak pada diorang..
...
semua kawan-kawan saya nie tak kawen lagi...
so bile diorang tengok jer uwais....semua dah jadi teruja....hehehe...:)
takpe-takpe....giliran korang akan sampai jugakkan....
yang paling excited...ctiey la...
banyak betul gambar uwais dier snap.....
uwais senyum...ct snap
uwais ngeliat...ct snap
uwais minum susu...ct snap...
uwais termenung pown..ct snap...
aihhh..jatuh cinta betul aunty ct pada uwais kan...


-yang ader beg tue dari nadia n hasyim-
-kat sebelah nye pulak dari watie n azahari-
-yang hujung tue dari ctiey-


-hadiah2 nie dari nenek2 sedara n mak sedara uwais-

-suka tengok set coklat tue..comel...-

2 comments:

Aishah Rahim said...

Rezeki anak namanya tu Mun.

Kirim salam Uwais okeh. :)

mun said...

aishah:tu la kan..alhamdulillahh....

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...