BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, March 23, 2010

:nak...nak...:

okehhh...saya bukan nak papepown...
tetiba jer terasa mau makan sesuatu...
mengidam lagi ker???
mungkin jugak..... tapi takdelah benda yang susah nak dicari
cuma saya mengidam nak makan NASI KENDURI..
hahaha......:) haruslah pegi cari....
tapi semalam dah bagitahu incik amir..tentang hal ini...
memula dier macam terkejut jugak...
mana nak cari nasi kenduri nie...????
huhuhu...sedih sebentar......
pastu tengah-tengah tengok tv...
incik amir cakap member dier kawin hujung minggu nie..
kalau nak jugak...kite pegi la...
okies....harap-harap sempatlah makan ye...
baby...sabar tau..tunggu hujung minggu nie kite p makan kenduri ehh..

5 comments:

Ctiey said...

Alhamdulillah... jumpa jgk mun org yg nak ada kenduri.. hehehe.. harap2 sempatla mun makan nasi kenduri.. n lepas tu harap2 dah xde mengidam dah.. sebab baby tu pun rasanya dah xsabar nak kuar kot.. hehehe..

Dayu said...

nasib baik teringin time2 org ramai kawin skrg ni
bleh gak gi..nanti makan puas2 ye..

mun said...

ctiey:hurm..harap2 sempatlah ct...hehehe
dayu:tu la,tak sabar nak tgu hujung minggu nie..mau mkn puas2...

nurul aziyana said...

eh2 mcm kebetulan plk..tersama plk keinginannya..pun terasa nk makan makanan kenduri..dna bernasib baik jugk sbb ujung minggu ni kawan hubby kawen..oowwh xsabar

xeea said...

err... sy pun skrg ni mcm teringin nak mkn nasi minyak kenduri.

ari tu pegi keciwa sbb hidang nasik putih, pastu nasik jagung. still tak dpt2 lg nasik minyak. tsk.

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...