BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Tuesday, March 9, 2010

:kemanisan:


coklat...kek coklat...air coklat...
papelah yang rasa nye seangkatan dengan coklat...
mesti menambat hati saya...seperti mau makan banyak-banyak...
tambah2 lagi moist chocolate cake
yummy..yummy......
kalau beli barang mesti coklat tak tertinggal dalam listnye....
dulu saya tak suka makan coklat...
tapi sejak pregnant nie....
saya jadi addict plak dengan coklat...
orang kata kalau suka mkn manis2 nie nanti anak beso...
betulke eik??
pape pown xpelah kan...
janji ape yang saya nak makan saya dapat makan
xdelah nanti my baby meleleh jer air liurnye...
hahaha....


6 comments:

Ctiey said...

Ct suke coklat sejak dari dulu, sekarang dan selamanya... yehuuuuuu.. hehe.. chocolates will always in my life! Weeeeeeeee...

NURUL said...

saya pun suka coklat :) yummy
pregnant yeah? congrats n salam kenal n thanks sudi komen kat blog nurul yeah

mun said...

ctiey:yeke ct...hehhee....
nurul:yup...dah 35mgu...tengkiu...n salam kenal jugak..thanks coz komen di blog saya..klu sudi kite bertukar link eik..n follower

Ruzanna said...

haha ct mmg sk coklat pun. kt pun sm tp kt prefer white coklat. sdpnye...

Ruzanna said...

haha ct mmg sk coklat pun. kt pun sm tp kt prefer white coklat. sdpnye...

mun said...

ruzanna:white coklat bukan lagi manis ker nadia...heheee...ct kene mkn black coklat jer

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...