BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:feel free to click me:

Wednesday, March 17, 2010

:berikan signature kamu:


kepada sesiapa yang belum sign..
cepat sign untuk memperjuangkan cuti bersalin 90 hari bagi setiap ibu di Malaysia...
sign di sini yea....."90 Days for mums"

*wah....kalaula dapat 90 hari nie..surga lah bagi setiap ibu.....
*boleh jaga anak lama skit...leh breastfeed lama skit..


9 comments:

ღnFashyaღ said...

tp takut boring jugak cuti lama-lama..huhu

mun said...

fasya: kamu takkan bosan..sebab adenye anak kamu disisi kamu..kalau tak caya u tnye lah mana2 ibu yang lepas pantang....trus kene keje..confirm rindu pada anaknye..

yaya+frdz+auf said...

yesss...yang penting anak kite cukup besar sikit utk dihantar pada org yang jaga...2bulan kecik sgt, kepala pon lembik lagi....

mun said...

yaya:haah..btolkan...rase mcm tak sampai hati jer nak tinggalkan dier..dah le macam2 hal terjadi sekarang

Ctiey said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ღnFashyaღ said...

ok..ok...dah sign petiton tu sejurus bace entri ni, marilah sokong sama2 petition ni..:)

mun said...

fashya:tengkiu..tengkiu

wati said...

mun..tie nk sign jgak..hehehe..cuti kawen..hahaha..ni cuti kawen 3 hari je..huhu xbes2..

mun said...

wati:adoiii..ke situ pulak wati nie...nak wat cmner kan..mun pown dpt 3 ari jer...

:feel free to click me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...